..przy takich przyrostach nie powinien więcej palić...moje nowe Mondeo 140KM zrobiłem sobie na 180KM i 410Nm...jak paliło 8.5...9l. tak dalej pali tyle samo...a jak pomyka to nie muszę mówić 8)
[O2] Różnica między 2.0 TDI 140KM a 170KM
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez abstinentZamieszczone przez Jacraz...Po chipowaniu mam niższe spalanie i o niebo lepsze osiągi...
W mieście jednak schodzę teraz bez wiekszego problemu poniżej 6 (jeśłinie ma zbyt dużych korków), do 5,3 bez korków i gdy pasują światła. I wcale nie jadę na 1k obrotów, czasem nawet depnę do dechy, mimo to spalanie potrafi być <6. Przed tuningiem cięzko mi bylo ponizej 7 zejsc, a ponizej 6 to tylko moja żona potrafiła.
Komentarz
-
-
Ale to pali wg kompa czy realnie. Bo wg kompa to mi tez tyle palil :lol: Tylko jak raz stacji musialem szukac przed Lodzia bo pojawil sie napis 0km do konca to skonczylem liczyc to co komp pokazuje i rzeczywistosc byla bardziej brutalna :lol:
180 non stop to jakie ~9l, dla sredniej ~200 to juz 11-12l :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft180 non stop to jakie ~9l, dla sredniej ~200 to juz 11-12l :diabelski_usmiech
i gdzie tu sie oplaca diesla jak psuje sie 4x wiecej, ma drozszy serwis, ekologia zabija mozliwosc normalnego uzytkowania, a pali wcale nie tak malo.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Pasat B6 2.0 TFSI po modzie 190-210km/h A1 non stop 12l/100....
i gdzie tu sie oplaca diesla jak psuje sie 4x wiecej, ma drozszy serwis, ekologia zabija mozliwosc normalnego uzytkowania, a pali wcale nie tak malo.
i kolego poczekajmy jeszcze z 5 lat zobaczymy jakie trwałe są te tsi i ile bedzie kosztowało utrzymanie jak tsi dobije 250 tys kmOCTAVIA 1.9TDI agr kombi
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
MOJE CAR AUDIO
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068
Komentarz
-
Komentarz